preloader

مانتو سفید رو با چی ست کنیم؟ ۳۰ استایل شیک و متفاوت با مانتو سفید

10 ماه پیش

مطالعه در 10 دقیقه

2

0

325

استایل شیک با مانتو سفید

یکی از شیک‌ترین استایل‌هایی که در تابستان می‌توان داشت، استفاده از مانتو سفید است. داشتن استایل شیک با مانتو سفید کار سختی نیست، چون ست کردن با رنگ سفید و مشکی ساده‌تر از سایر رنگ‌ها است. برای داشتن یک استایل شیک با مانتو سفید باید بدانید چه کفش، شلوار، شال و روسری و چه کیفی انتخاب کنید. همه این ها در استایل شما تأثیرگذار خواهند بود. آیا شما هم به مانتو سفید علاقه‌مند هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، زی مد را همراهی کنید تا یک استایل شیک بسازید.

استایل مانتو سفید با رنگ یاسی برای قرار اول
ست کردن رنگ سفید با کرمی

انتخاب کفش مناسب با مانتو سفید

کفش یکی از عناصر مهم استایل محسوب می‌شود. در واقع یک عبارت رایج در مورد کفش وجود دارد. بعضی از افراد شخصیت مردم را از کفششان حدس می‌زنند. گاهی این مسئله نیز مطرح است که وقتی از شما می‌پرسیم اولین چیزی که در یک فرد توجه شما را جلب می‌کند چیست، می‌گویید کفش. به این معنا که شما در ملاقات با افراد به احتمال خیلی زیاد اول به کفش او نگاه می‌کنید و ممکن است او را با نوع کفشی که دارد قضاوت کنید. به همین دلیل برای داشتن استایل شیک با مانتو سفید باید اهمیت ویژه‌ای برای کفش خود قائل شوید.

اگر مانتو سفید شما اسپرت است، برای داشتن یک استایل شیک با مانتو سفید بهتر است با پوشیدن یک کتانی اسپرت کار را ساده کنید. بهتر است از کفش ونس سفید استفاده کنید. اگر قصد دارید یک استایل شیک مجلسی با مانتو سفید بسازید، کفش پاشنه بلند سفید گزینه خوبی است. از رنگ‌های مشکی، طلایی و حتی نقره‌ای نیز می‌توانید استفاده کنید. صندل‌ها نیز گزینه نسبتاً اسپرت و جذابی محسوب می‌شوند و حالت نیمه رسمی دارند. صندل سفید و مشکی یا رنگ نود گزینه مناسبی است.

مانتو کتی سفید با چه رنگی خوبه؟
ست کردن مانتو سفید و شلوار کارگو

نظر زی مد:

صندل‌های حصیری به عنوان ترندهای سال گزینه مناسبی به نظر می‌رسن.

انتخاب شال و روسری مناسب با مانتو سفید

با توجه به اینکه رنگ سفید یک رنگ خنثی محسوب می‌شود برای انتخاب شال و روسری دشواری چندانی وجود ندارد. شما می‌توانید از رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنید تا استایل جذاب‌تری داشته باشید. شال‌هایی با رنگ، قرمز، بنفش، سبز و آبی با مانتو سفید بسیار جذاب به نظر می‌رسند. اگر به شال علاقه‌ای ندارید و پوشیدن روسری را ترجیح می‌دهید، روسری‌هایی با طرح یا زمینه سفید گزینه بسیار ایده آلی هستند تا بتوانید یک استایل شیک با مانتو سفید بسازید.

این مسئله را نیز در نظر داشته باشید که اگر مانتو سفید شما طرح دار است، بهتر است شال یا روسری ساده بپوشید و بر عکس اگر مانتو سفید شما ساده و بدون طرح است، شال یا روسری طرح دار انتخاب کنید.

شال آبی با مانتو سفید
استایل مانتو سفید و شلوار جین

انتخاب اکسسوری مناسب با مانتو سفید

اکسسوری نیز در استایل شما نقش مهمی را ایفا می‌کند. برای داشتن استایل شیک با مانتو سفید بهترین اکسسوری می‌تواند زیور آلات مرواریدی باشند. عینک و ساعت نیز به شیک‌تر شدن استایل شما کمک خواهند کرد. اگر استایل شما روزمره است، بهتر است از اکسسوری‌های زیادی استفاده نکرده و تا حدودی ساده باشید. اگر برای رفتن به مجالس به دنبال اکسسوری مناسب با مانتو سفید هستید، می‌توانید از اکسسوری‌هایی ظریف و شیک استفاده کنید.

  • در یک استایل رسمی اکسسوری‌های نقره‌ای، سفید و طلایی یک گزینه ایده آل است.
  • اگر مانتو جلوباز با شلوار فاق بلند می‌پوشید از یک کمربند همرنگ شلوار حتما استفاده کنید.
مانتو مجلسی سفید و کیف
ست کردن مانتو سفید مجلسی با شلوار طوسی

با مانتو سفید میشه استایل‌‌های متفاوتی زد مقاله زیر بهتون کمک میکنه تا اکسسوری مناسب هر استایل را بشناسین و یک استایل منحصر به فرد بسازید

انتخاب کیف مناسب با مانتو سفید

کیف می‌تواند الهام گرفته از رنگ شال یا روسری شما باشد یا به رنگ مانتو یعنی سفید باشد. در حالت کلی اگر مانتو سفید مجلسی نیست، کیف دوشی بهترین گزینه و راحت‌ترین گزینه محسوب می‌شود. اگر برای مجالس به دنبال کیف هستید، کیف‌های دستی سفید، مشکی، نقره‌ای و طلایی شاین گزینه‌های مناسبی هستند.

با مانتو سفید چه کیفی خوبه؟ استایل مینیمال با مانتو سفید
مانتو سفید زیبا و رنگ سبز

انتخاب شلوار مناسب با مانتو سفید

انتخاب شلوار برای ساخت یک استایل شیک با مانتو سفید به مجلسی یا روزمره بودن استایل شما بستگی دارد. اگر استایل روزمره دارید، شلوار جین یا کتان بهترین گزینه است. حال مدل‌های مختلفی از شلوار وجود دارد و در انتخاب این شلوارها باید به مدل مانتو خود دقت کنید. جین اسکینی به راحتی با هر مانتویی ست می‌شود.

استایل سفید و مشکی
مانتو سفید با شلوار جین

نظر زی مد:

اگه مانتو شما کوتاهه، می‌تونید از شلوارهای مام فیت، مام استایل، بگ و بوت کات استفاده کنید.

استایل شیک با مانتو سفید اور سایز

مانتوهای سفید اورسایز یکی از مورد توجه ترین ترندهای مجله ووگ محسوب می‌شوند. این مانتوها با شلوارهای مختلف استایل شده و جلوه جذاب و اسپرتی ایجاد می‌کنند. شلوار جین، شلوار کارگو یشمی، شلوار مشکی کتان یا جین گزینه‌های مناسبی هستند. برای کفش نیز یک ونس بهترین گزینه بوده و کیف‌های کمری یا دوشی اسپرت هم می‌توانند تکمیل کننده استایل شما باشید. همچنین تا جایی که امکان دارد از اکسسوری‌ها و شال و روسری شلوغ استفاده نکنید.

مانتو سفید و شال و شلوار کرم
استایل ساحلی و مسافرتی با مانتو سفید

نظر زی مد:

با این مانتو می‌تونید حتی یک مینی اسکارف بپوشید.

ست کردن مانتو سفید کوتاه

یک راه ساده برای استایل کردن مانتو کوتاه سفید برای روزمره، استفاده کردن از شال و شلوار همرنگ است. رنگ شال و شلوار خود را می‌توانید نود انتخاب کنید یا از رنگ‌های تابستانی که شاد هستند و رنگ و لعاب به مانتو خود می‌دهند، استفاده کنید. بهتر است از کیف‌های کوچک مانند کیف‌های پاسپورتی استفاده کنید. رنگ کیف می‌تواند همرنگ شلوار یا سفید باشد. برای کفش از یک کتونی سفید یا صندل استفاده کنید.

نحوه ست کردن مانتو سفید کوتاه
استایل با مانتو سفید کوتاه

ست کردن مانتو سفید بلند

اگر می‌خواهید در قرار عاشقانه خود رسمی ظاهر شوید، از این مدل مانتوها استفاده کنید. بهتر است مانتو بلند را جلو باز بپوشید. این نوع مانتو‌ها مانند سایر مدل‌های مانتو سفید با بیشتر رنگ‌ها به خصوص رنگ‌های نود و پاستیلی ست می‌شوند. شلوارهای اسکینی و چسبان بهترین گزینه برای مانتوهای بلند هستند. می‌توانید با شلوار جین یک استایل اسمارت کژوال یا با شلوار پارچه‌ای استایل رسمی بزنید. توجه داشته باشید شلوار پارچه‌ای نباید مدل بگ باشد. بسته به موقعیت از هر سه نوع کفش پاشنه‌دار، صندل و کتونی می‌توانید استفاده کنید.

نحوه ست کردن مانتو سفید بلند
استایل با مانتو سفید بلند

ست کردن مانتو جلوبسته سفید

با مانتو سفید کوتاه جلوبسته می‌توان یک استایل تابستانه خنک و راحت زد. کافیست مانتو خود را با یک جین بوت کات با کتونی سفید یا صندل بپوشید. برای انتقال بیشتر حس تابستانی استایلتان به دیگران از یک کیف کنفی استفاده کنید. اگر مانتوتان بالاتنه جلوبسته چسبان و پایین تنه دامن کلوش دارد، مناسب مهمانی‌ها و دورهمی‌ها دوستانه است. این مدل مانتو را می‌توانید با اکسسوری‌های با رنگ‌های تابستونی جذاب کنید.

مانتوهای جلوبسته بلند را می‌توان به چند روش استایل کرد. این مدل مانتوها معمولا گشاد و اورسایز هستند برای همین به راحتی با شلوارهای اسکینی قابل ست کردن هستند. می‌توانید شلوار قد نود انتخاب کنید که در زیر مانتو قرار گیرد و پیدا نباشد و همراه صندل‌های جلوباز بندی یک استایل شیک با مانتو سفید داشته باشید. همچنین این مدل مانتو با شلوارهای کتان یا لینن بگ همراه صندل یک استایل تابستانه خنک می‌سازند. بهتر است قد شلوار نود با تناژ کرم باشد.

نحوه ست کردن مانتو جلو بسته سفید
نحوه ست کردن مانتو جلو بسته بلند سفید

ست کردن مانتو سفید کتی

این مانتو مناسب مراسم ومهمانی‌های رسمی است.‌مانتو‌های کتی را هم می‌توان با کفش پاشنه‌دار جلو باز و هم کفش جلو باز بدون پاشنه پوشید. اگر انتخابتان پاشنه‌دار است، یک شلوار پارچه‌ای راسته کرم یا رنگ نود با آن استایل کنید. اگر می‌خواهید بلندتر دیده شوید شلوار قد نود انتخاب کنید. اگر انتخابتان کفش بدون پاشنه یا صندل‌‌های تابستانه است، از شلوار پارچه‌ای کرم یا قهوه‌ای گشاد است، استفاده کنید. برای چنین استایلی قد شلوار باید بلند باشد و کمی روی کفش را بپوشاند.

اگر میخواهید بلندتر دیده شوید، از شلوار فاق بلند استفاده کنید و برای جذابیت بیشتر از یک کمربند همرنگ شلوارتان به عنوان اکسسوری انتخاب کنید. اگر می‌خواهید با مانتو کتی یک استایل اسمارت کژوال داشته باشید، شلوار جین و اسنیکرز سفید بهترین گزینه است.بهتر است مانتوهای کتی را جلو باز بپوشید. بلوز زیر مانتو  را حتما سفید انتخاب کنید تا جلوه لباس را نگیرد.

نحوه ست کردن مانتو کتی سفید
استایل با مانتو کتی سفید

ست کردن مانتو سفید و مشکی

اگر قراری دارید که برای بار اول می‌خواهید فرد مقابل را ببینید، مانتو سفید و مشکی بهترین اتخاب است. زیرا یک استایل عامه پسند است و به راحتی با سایر رنگ‌ها ست می‌شود. همچنین در عین سادگی بسیار جذاب است.

شما با داشتن یک مانتو سفید و مشکی دیگر دغدغه رنگ برای سایر آیتم‌های لباسی را ندارید. زیرا به راحتی با رنگ‌های خنثی مانند طوسی و نقره ای می‌توانید یک استایل مونوکروم داشته باشید. همچنین می‌توانید از شلوار و شال سیاه یا سفید استفاده کنید. تنها به این نکته توجه کنید که سفید باعث می‌شود سایر رنگ‌ها روشن‌تر دیده شوند و برعکس مشکی باعث تیره‌تر دیده شدن سایر رنگ‌ها می‌شود

نحوه ست کردن مانتو سفید مشکی
استایل با مانتو سفید مشکی

ست کردن مانتو سفید مجلسی

مانتوهای مجلسی مناسب مراسم‌هایی مانند عقد و عروسی، خواستگاری یا مهمانی‌های رسمی است. پس پیشنهاد می‌کنم  این مدل مانتو را حتما در کمد خود داشته باشید چون حتما روزی از آن استفاده خواهید کرد.

 اگر مانتو شما طرح‌دار وشلوغ است، باید سایر آیتم‌های لباس خود را مانند شال ساده انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از رنگ طرح‌های داخل مانتو برای ست کردن شلوار، شال، کیف و کفش خود استفاده کنید. اما اگر مانتو ساده است بهتر است سایر آیتم‌‌ها طرح‌دار باشند تا جلوه‌ای به لباس بدهند.

همچنین از مانتو کتی، که در بخش قبل مفصل در مورد آن صحبت کردیم، یک نوع مانتو مجلسی است.

چند نکته در مورد این مدل مانتو قابل ذکر است:

  • به هیچ عنوان از شلوار جین و کتان استفاده نکنید.
  • اگر شلوار رنگ‌های پاستیلی مانند آبی استفاده کنید یک استایل شاد خواهی داشت.
  • با شلوارهای رنگ نود وخنثی یک استایل مونوکروم خواهید داشت.
  • حتما از کفش‌های پاشنه‌دار یا لژدار استفاده کنید. کفشتان می‌تواند جلوباز یا بسته باشد.
  • کیف‌‌های کوچک مثل کلاچ یا کراس بادی بهترین گزینه برای این استایل هستند.
  • اگر مانتو ساده است با کیف که دارای تزیینات مانند مروارید دوزی دارد به مانتو جلوه دهید.
نحوه ست کردن مانتو سفید مجلسی
استایل با مانتو سفید مجلسی

رنگ‌های ست با مانتو سفید

قبلا گفتیم که رنگ سفید چون رنگ خنثی است با بیشتر رنگ‌ها قابل ست کردن هستند. اما در این بخش می‌خواهیم بگوییم بهتر است در هر فصل از چه رنگی به عنوان مکمل با سفید انتخاب کنید.

  • در فصل تابستان با الهام از میوه‌های تابستانی از قرمز، سبز تیره و آبی تیره و کرم استفاده کنید.
  • نارنجی، قهوه‌ای، آبی و زرد رنگ‌های پاییزی به شمار می‌آیند.
  • آبی کاربنی، خاکستری، مشکی و بنفش یادآور فصل زمستان هستند.

نکات مهم درباره داشتن استایل شیک با مانتو سفید

  1. اگه فصل تابستونه، مانتو سفید انتخاب خیلی خوبیه
  2. ست کردن رنگای پاستیلی رو با مانتو سفید فراموش نکنین
  3. اگه فصل زمستونه، مانتو سفید رو با رنگای سرد ست کنید

مرور مقاله

  • مانتو سفید یکی از مانتوهای شیکه
  • بهترین کفش برای این مانتو کفش سفیده
  • اگه استایل اسپرتی دارید، کفش ونس سفید خوبه
  • شال با رنگای قرمز، بنفش، سبز و آبی برای استایل با مانتو سفید خیلی شیکه
  • اکسسوری‌های مروارید با مانتو سفید جذاب میشن
  • کیف دوشی برای روزمره و کیف دستی سفید، مشکی، طلایی و نقره‌ای شاین برای مجالس خوبه
  • اگه مانتو شما کوتاهه، شلواری مام فیت، مام استایل، بگ و بوت کات انتخاب‌های مناسبی هستن
  • مانتو سفید اورسایز هم یه انتخاب شیک و اسپرته

مقاله رو دوست داشتی؟

لایک!

نظرت چیه؟

اشتراک گذاری

تیم زی مد

در این مقاله میخوانید:

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات در خبرنامه عضو شوید:

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

فرم درخواست تبلیغ